FAQ


1 - Skąd pochodzą Wasze produkty, kto jest tworzy?
Robimy je ręcznie w Polsce, ale ich rodowód pochodzi z niemal całego świata – w zależności od gatunku drzewa. Rezzwood to autorska, własnoręczna praca, wykonywana przez polskich rzemieślników.
2 - Z jakich materiałów jest wykonana biżuteria Rezzwood?
To połączenie naturalnego drewna z żywicą jubilerską, która pozwala osiągnąć efekt nie do powtórzenia. Nasze produkty to naturalnie występujące drzewo np. egzotyczne Wenge, Zebrano, Purple Heart. Używamy również, klasycznych gatunków występujących w Polsce m. in. dębu.
3 - Czy istnieje możliwość stworzenia produktu na indywidualne zamówienie?
Tak, jesteśmy otwarci na taką formę współpracy. Chcemy aby każdy produkt był unikalny. Zrealizujemy Twój pomysł, w tym celu prosimy o kontakt.
4 - Czy wytwarzacie różne rozmiary pierścionków?
Nasze produkty mają różny rozmiar. Jest to typowa rozmiarówka jubilerska, dzięki czemu z łatwością dopasujesz pierścionek.
5 - Jak wybrać odpowiedni rozmiar pierścionka?
Jeśli kupujesz prezent dla bliskiej ci osoby, przejdź do zakładki „Rozmiar”. Tam z łatwością, krok po kroku dowiesz się jak w domowych warunkach zmierzyć rozmiar.
6 - Czy biżuteria Rezzwood jest delikatna? Czy jest odporna na wilgoć, wodę?
Naturalny materiał jakim jest drzewo ma swoje właściwości. Jeśli jednak nie ulegnie uszkodzeniu czysto mechanicznemu, to jest całkiem odporny na różne warunki. A my, aby zwiększyć jego wytrzymałość, każdy produkt zabezpieczamy kilkoma warstwami wysokiej jakości oleju duńskiego. Dzięki temu zachlapanie czy wystawienie na deszcz nie robi im krzywdy. Należy jednak pamiętać, że drzewo ma swoje kaprysy i np. pływanie w morzu czy długotrwała kąpiel w wannie nie są zalecane.
7 - Jak czyścić i konserwować zakupioną biżuterię?
Zalecamy jedynie delikatną pielęgnacje wilgotną szmatką bez detergentów, ponieważ nasze zabezpieczenie przy produkcji, gwarantuje najwyższą odporność przez co najmniej rok.
8 - Czy biżuteria Rezzwood jest dostępna tylko w Waszym sklepie internetowym?
Aktualnie poszerzamy współpracę z wybranymi sklepami, ich listę wkrótce znajdziesz na naszej stronie.
9 - Jak zapakowane są produkty Rezzwood?
Każdy produkt jest zapakowany w firmowe pudełeczko. Jak wszystkie nasze produkty tak i opakowanie jest drewniane i eleganckie. A w środku wypełnione mchem. Zdjęcie opakowania znajdziesz przy każdym produkcie.
10 - Jakie formy wysyłki proponujecie?
Mamy dla Ciebie 3 wygodne formy: wysyłka kurierem, wysyłka Pocztą Polską lub odbiór osobisty.
11 - Ile kosztuje przesyłka?
Każde zamówienie powyżej 250 zł = darmowa przesyłka. Ceny przesyłki kurierskiej i Poczty Polskiej znajdziesz po dodaniu produktów do koszyka.
12 - Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak, jeśli bardzo zależy Ci na czasie, to jeszcze przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt.
13 - Jak długo trzeba czekać na realizację zamówienia?
Naszyjniki wysyłamy następnego dnia od złożenia zamówienia. Nasze pierścionki, są zawsze robione na zamówienie i dlatego w tym wypadku czas wysyłki wynosi 2-3 dni, ponieważ musimy je dla Ciebie stworzyć.
14 - Czy wysyłacie swoje produkty poza granicę Polski?
Tak, istnieje możliwość wysyłki za granicę, stawka zależy od regionu i stawek firmy kurierskiej, znajdziemy dla Ciebie najbardziej korzystne rozwiązanie.
15 - Czy produkty Rezzwood mają gwarancję? Jak długą?
Oczywiście, ewentualne wady (poza uszkodzeniem mechanicznym) objęte są 24-miesięczną gwarancją.
16 - Produkt z jakichś względów mi się nie spodobał, czy mogę go zwrócić?
Tak, jako konsument masz do tego prawo. Nieużywany produkt możesz zwrócić w ciągu 30 dni.
17 - Co jeśli wybrany rozmiar pierścionka nie pasuje?
Jeśli pierścionek został wybrany według naszego poradnika, a jednak nie pasuje, to wystarczy go odesłać. A my dokonamy bezpłatnej wymiany na inny rozmiar.
18 - Jak mogę złożyć reklamację w ramach gwarancji?
W tym celu prosimy o kontakt mailowy i opisanie problemu, w temacie wiadomości wpisując „reklamacja”.
19 - Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Do każdej uwagi podchodzimy indywidualnie i staramy się rozwiązać problem jak najszybciej.
20 - W jaki sposób mogę odesłać produkt, aby dokonać jego wymiany/zwrotu?
Zwroty i wymiany należy odesłać pod wskazany niżej adres: Rezzwood ul. Sarmacka 5/46 02-972 Warszawa tel: 692 092 411
21 - Jakie formy płatności honorujecie?
Możesz zapłacić w następujący sposób: płatność online, kartą, za pobraniem, lub przy odbiorze osobistym.
22 - Jak dokonać płatności za zamówienie?
Po dodaniu wybranych produktów do koszyka, przejdziesz zakładki płatność, gdzie wybierzesz dogodna dla siebie formę.
23 - Czy istnieje możliwość zapłaty w innej walucie?
Przy płatności on-line sam decydujesz w jakiej walucie płacisz. Twój bank/dostawca karty zrobi za Ciebie całą resztę. Przy opcji „za pobraniem” płatności dokonujesz w złotówkach.
24 - Gdzie mogę Was znaleźć?
Nasza autorska pracownia znajduje się w Warszawie na Mokotowie, tam powstają indywidualne produkty, jeśli chcesz wiedzieć jak powstała przeczytaj dział: „O nas”.
25 - Z kim muszę się skontaktować, jeśli mam indywidualne zlecenie lub inne, szczegółowe pytania dotyczące marki Rezzwood?
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i szerszą współpracę ze sklepami/galeriami, również za granicą. Porozmawiaj w tej sprawie z właścicielem, Mateuszem: 692 092 411.
DARMOWA WYSYŁKA OD 250 ZŁ

DARMOWA WYSYŁKA OD 250 ZŁ

Wysyłka w 24h

Wysyłka w 24h

30 Dni na zwrot lub wymianę

30 Dni na zwrot lub wymianę

Zamów przez telefon

Zamów przez telefon